مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-08اقتصادي

گازرسانی به مجتمع های گلخانه ای و دامداری «بروجن»


فرماندار بروجن از رفع مشکل گازرسانی به مجتمع های گلخانه ای و دامداری این شهرستان خبر داد و گفت: گازرسانی به مجتمع دامداری «بروجن» تا آبان ماه آغاز می شود.

- بروجن- فرماندار بروجن از رفع مشکل گازرسانی به مجتمع های گلخانه ای و دامداری این شهرستان خبر داد و گفت: گازرسانی به مجتمع دامداری بروجن تا آبان ماه آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود ملکی در جلسه بررسی مسائل حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری بروجن با بیان اینکه بهبود معیشت مردم و ایجاد اشتغال از اولویت های کاری امسال است، عنوان کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی باید با همکاری و تعامل سازنده زمینه توسعه اشتغال را فراهم کنند.

وی به ایجاد فرصت های شغلی و ضرورت کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مجتمع های گلخانه ای و دامداری به منظور استفاده بهینه از منابع آب و افزایش بهره وری محصولات کشاورزی تأسیس شود.

فرماندار بروجن با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای ایجاد شهرک های گلخانه ای باید ایجاد شود، گفت: بر اساس آیین نامه گاز رسانی واحدهای تولیدی، صنعتی و با توجه به زیرساخت های موجود، مجوز گازرسانی برای 132 هکتار زمین کشاورزی صادر شده است.

ملکی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به مجتمع های گلخانه ای تسریع شود، عنوان کرد: گازرسانی به مجتمع دامداری بروج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به مجتمع های گلخانه ای و دامداری «بروجن»

گازرسانی به مجتمع های گلخانه ای و دامداری «بروجن»