مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-08سياسي

کرمانشاه در شاخص امنیت سرمایه گذاری رتبه دهم را در کشور دارد


کسب رتبه دهم کشور توسط استان کرمانشاه در حوزه امنیت سرمایه گذاری یک نقطه عطفی در زمینه ورود سرمایه به استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد، اظهار داشت: کسب رتبه دهم کشور توسط استان کرمانشاه در حوزه امنیت سرمایه گذاری یک نقطه عطفی در زمینه ورود سرمایه به استان است.

   وی با گلایه از برخی سیاه نمایی ها در فضای مجازی، افزود: متاسفانه اگر کرمانشاه رتبه پایینی در این حوزه کسب می کرد بسیاری این خبر منفی را منعکس می کردند.

استاندار کرمانشاه، سرمایه گذاری را یکی از شاخص های مهم جذب کارآفرینان قلمداد کرد و گفت: خوشبختانه شرایط برای حضور سرمایه گذاران بسیار خوب است و از همه کسانی در بخش دولتی و خصوصی این بستر را فراهم کرده اند؛ صمیمانه تشکر می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات کلانشهر کرمانشاه پرداخت و گفت: یکی از الزامات کلانشهرها، برخورداری از شهردار و شورای تخصصی برای اداره مناسب امور و ارتقای سطح رفاه و معیشت و درآمد سرانه مردم است.

استاندار کرمانشاه گفت:  طلوعی با وجود مشکلات بسیار در حوزه شهری، طی این مدت کارها و پروژه های بسیار خوبی انجام داد و شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در شاخص امنیت سرمایه گذاری رتبه دهم را در کشور دارد

کرمانشاه در شاخص امنیت سرمایه گذاری رتبه دهم را در کشور دارد