مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-08حوادث

کلاهبرداران 200 میلیاردی در یزد شناسایی و دستگیر شدند


ماموران پلیس، دو متهم را که با خرید و فروش ملک،200 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت افرادی مبنی بر کلاهبرداری از آنها در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان یزد با انجام تحقیقات فنی متوجه شدند دو نفر با اقدامات متقلبانه در خصوص خرید و فروش املاک دست به کلاهبرداری از شهروندان زدند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی، متهم و همدستش را که با معرفی خود به عنوان افراد سرشناس و صاحب نفوذ در دستگاه های دولتی اقدام به کلاهبرداری کرده بودند را شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ دستور قضایی آنها را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های تخصصی انجام شده با قرار گرفتن در برابر دلایل و ادله موثق پلیس، به اقدامات متقلبانه و خرید و فروش ملک از شهروندان و کلاهبرداری 200 میلیارد ریالی اعتراف کردند.

رییس پلیس استان یزد در پایان با بیان این که متهمان به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند گفت: شهروندان قبل از انجام هرگونه معامله ای ابتدا نسبت به استعلام ملک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداران 200 میلیاردی در یزد شناسایی و دستگیر شدند

کلاهبرداران 200 میلیاردی در یزد شناسایی و دستگیر شدند