مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-08سياسي

از سرگیری غربالگری شنوایی کودکان پیش دبستانی پس از یک سال تعطیلی


معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: طرح کشوری غربالگری شنوایی کودکان پیش دبستانی سه تا پنج سال در شهرستان های بیرجند، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: طرح کشوری غربالگری شنوایی کودکان پیش دبستانی سه تا پنج سال در شهرستان های بیرجند، قاین، بشرویه، فردوس، طبس و سرایان از شهریورماه شروع شده و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

حسن شرفی، امروز چهارشنبه 17 شهریور به رسانه های گروهی گفت: این طرح با هدف پیگیری بلند مدت برنامه غربالگری، تشخیص و مداخله زودهنگام شنوایی نوزادان و شیرخواران اجرا می شود.

وی افزود: این طرح به صورت پایلوت در سال94 در 13 استان کشور آغاز به کار کرد و از سال 96 به صورت طرح کشوری در مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی در نیمه دوم هر سال قابل اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرفی ادامه داد: با توجه به شرایط اپیدمی بیماری کووید 19 طی یک سال و نیم گذشته این طرح به دلیل تعطیلی مهدهای کودک استان متوقف شد، اما در راستای سیاست های درون سازمانی استان این طرح با همت بخش غیردولتی از اول شهریور ماه سال جاری در پایگاه های دائمی شش شهرستان آغاز شد.

وی، لازمه گسترش و نهادینه کردن طرح غربال شنوایی کودکان را تجهیزات و نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: در صورت بازگشایی مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری غربالگری شنوایی کودکان پیش دبستانی پس از یک سال تعطیلی

از سرگیری غربالگری شنوایی کودکان پیش دبستانی پس از یک سال تعطیلی