مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-08اقتصادي

از کاهش قیمت هویج تا نارنگی های رنگ شده در بازار اهواز


رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز گفت: هویج در بین صیفی جات، از تب و تاب قیمتی خود افتاده و به هر کیلوگرم 16 هزار تومان در میدان میوه و تره بار اهواز رسیده است.

- ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز گفت: هویج در بین صیفی جات، از تب و تاب قیمتی خود افتاده و به هر کیلوگرم 16 هزار تومان در میدان میوه و تره بار اهواز رسیده است.

عبدالرضا جمالی پور در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت بازار میوه و تره بار در اهواز اظهار کرد: قیمت میوه نسبت به هفته های گذشته تغییری نکرده است و فقط هویج در بین صیفی جات، از تب و تاب قیمتی خود افتاده است و به هر کیلوگرم 16 هزار تومان در میدان میوه و تره بار اهواز رسید.

وی افزود: در برهه ای از زمان قرار داریم که میوه های تابستانی تقریبا به اتمام رسیده اند اما فعلا آنطور که باید میوه های پاییزه و زمستانی به بازار نرسیده است.

بازار صیفی جات هم راکد شده است و قیمت هویج نیز تا روزهای آینده کاهش خواهد یافت.

رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز در خصوص میوه های تابستانه گفت: میوه های تابستانه به صورت سردخانه ای شده اند و دیگر از کیفیت اصلی و ممتاز ماه های گذشته برخوردار نیستند.

جمالی پور بیان کرد: فصل خرید و فروش میوه به اتمام رسیده است و باید منتظر ورود میوه های پاییزه به بازار باشیم؛ نارنگی به بازار رسیده است ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کاهش قیمت هویج تا نارنگی های رنگ شده در بازار اهواز

از کاهش قیمت هویج تا نارنگی های رنگ شده در بازار اهواز