مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-08اقتصادي

کرمانشاه شهرداری می خواهد که آن را به کلانشهر واقعی تبدیل کند


استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم انتخاب شهرداری توانمند از سوی شورای شهر برای کرمانشاه، گفت: شهردار جدید باید بتواند از ظرفیت کلانشهر بودن کرمانشاه حداکثر استفاده را ببرد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم انتخاب شهرداری توانمند از سوی شورای شهر برای کرمانشاه، گفت: شهردار جدید باید بتواند از ظرفیت کلانشهر بودن کرمانشاه حداکثر استفاده را ببرد.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز(17 شهریور) شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری برای کلانشهر شدن کرمانشاه از سال 1397، اظهار کرد: هدف از کلانشهر شدن کرمانشاه ارتقا معیشت و درآمد سرانه مردم و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای شهر بود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه از همان زمان این نگرانی وجود داشت که کلانشهری در حد یک اسم باقی بماند، افزود: استفاده از ظرفیت های کلانشهری نیازمند وجود شورای تخصصی و یک شهردار قدرتمند است.

وی با بیان اینکه شهردار پیشین کرمانشاه اقدامات خوبی انجام داد اما نباید فراموش کنیم وارث مجموعه ای بود که باید 80 درصد توان خود را برای کسب درآمد و پرداخت ماهیانه 43 میلیارد تومان حقوق قرار می داد، تاکید کرد: اکنون شورای جدید باید به فکر انتخاب شهرداری باشد که بتواند از ظرفیت کلانشهر بودن کرمانشاه بهترین استفاده را ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه شهرداری می خواهد که آن را به کلانشهر واقعی تبدیل کند

کرمانشاه شهرداری می خواهد که آن را به کلانشهر واقعی تبدیل کند