مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-08اقتصادي

روز مزرعه در روژین تاک: با حضور کشاورزان پیشرو در کنار مزرعه تحقیقاتی (+ عکس)


روز مزرعه همه ساله با همت شرکت های روژین تاک و دشت سبز غرب اقدام به احداث مزرعه تحقیقاتی از بذور مختلف انتخابی می کند؛ که این مهم در قالب طرح آزمایشات کشاورزی و بصورت کاملا فنی انجام می شود.

- روز مزرعه در روژین تاک: با حضور کشاورزان پیشرو در کنار مزرعه تحقیقاتی (+ عکس) روز مزرعه همه ساله با همت شرکت های روژین تاک و دشت سبز غرب اقدام به احداث مزرعه تحقیقاتی از بذور مختلف انتخابی می کند؛ که این مهم در قالب طرح آزمایشات کشاورزی و بصورت کاملا فنی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی روژین تاک - در جوار مزرعه تحقیقاتی 30 رقم از بذور انتخابی، مراسم روز مزرعه شرکت های کشت و صنعت روژین تاک و دشت سبز غرب در محل روستای ورمهنگ شهرستان کامیاران برگزار گردید.

این مراسم میزبان 30 نفر کشاورز از کشاورزان پیشرو طرف قرارداد شرکت بوده و همچنین مدیر محترم جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران و مسئول محترم مرکز خدمات جهاد کشاورزی شاهو از دیگر مدعوین بودند.

همه ساله شرکت های روژین تاک و دشت سبز غرب اقدام به احداث مزرعه تحقیقاتی از بذور مختلف انتخابی می نمایند؛ که این مهم در قالب طرح آزمایشات کشاورزی و بصورت کاملا فنی انجام می شود.

هدف از احداث این مزارع علاوه بر سنجش کلیه ی خصوصیات بذور مورد نظر در شرایط محیطی منطقه مقایسه ارقام به منظور تامین اهداف شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز مزرعه در روژین تاک: با حضور کشاورزان پیشرو در کنار مزرعه تحقیقاتی (+ عکس)

روز مزرعه در روژین تاک: با حضور کشاورزان پیشرو در کنار مزرعه تحقیقاتی (+ عکس)