مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-08پزشكي

مشارکت 350 خیر ملایری برای تأمین کپسول اکسیژن


رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر از مشارکت 300 تا 350 خیر در دوران شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا 98 کپسول اکسیژن و 7 دستگاه اکسیژن ساز به امانت در اختیار 350 بیمار کرونایی قرار گرفته است.

- ایسنا/همدان رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر از مشارکت 300 تا 350 خیر در دوران شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا 98 کپسول اکسیژن و 7 دستگاه اکسیژن ساز به امانت در اختیار 350 بیمار کرونایی قرار گرفته است.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت و گو با ایسنا، به 98 کپسول اکسیژن موجود در مجمع اشاره و اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا این تعداد کپسول اکسیژن به 350 بیمار کرونایی با ارائه نسخه پزشک و کارت ملی، بصورت رایگان و به مدت سه هفته تا یک ماه به امانت داده شده است.

آذرهمایون با اشاره به اینکه حداقل 10 دستگاه اکسیژن ساز دیگر نیاز است تا نیاز افرادی که در نوبت به امانت گرفتن کپسول یا دستگاه اکسیژن ساز هستند، برطرف شود، ادامه داد: علاوه بر آن 7 دستگاه اکسیژن ساز نیز به همت خیرین تهیه شده و به صورت امانت در اختیار بیماران قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه هزینه خرید 8 دستگاه اکسیژن ساز دیگر نیز با مساعدت خیرین تهیه شده است، گفت: متأسفانه به دلیل نبود این دستگاه ها در بازار، هنوز موفق به خرید این تعداد دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 350 خیر ملایری برای تأمین کپسول اکسیژن

مشارکت 350 خیر ملایری برای تأمین کپسول اکسیژن