مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-08اقتصادي

فعالیت عالمانه جهاد دانشگاهی در طرح شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان


مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به همکاری این اداره کل با جهاد دانشگاهی استان جهت اجرای طرح شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان گفت: - ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به همکاری این اداره کل با جهاد دانشگاهی استان جهت اجرای طرح شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان گفت: جهاد دانشگاهی عالمانه و با تخصصی که دارد کار خود را انجام می دهد.

ماشاءالله امان اللهی بهاروند، امروز هفدهم شهریور، در جشنواره و نمایشگاه استارت آپ های برتر مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی لرستان، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان دو دو بُعد فعالیت می کند که در بُعد ورزش جوان ما باید مدال بگیرد و پرچم کشور را بالا ببرد و کسی جز جوانان که ما دغدغه اشتغال آن ها را داریم این کار را انجام نمی دهند.

وی بیان کرد: هیچ چیز با ارزش تر از این نیست که در بین بیش از 200 کشور پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط یک جوان لرستانی به اهتزاز دربیاید.

بهاروند با اشاره به این که جوانان ما در اکثر رشته های ورزشی موفق هستند و در رشته ها و ترنومترهای مختلف آسیایی و جهانی نمایندگانی در تیم ملی داریم، عنوان کرد: شاخه دیگر فعالیت ما حوزه جوانان است که در این حوزه ما متولی رصد، پایش و پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به جوانان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت عالمانه جهاد دانشگاهی در طرح شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان

فعالیت عالمانه جهاد دانشگاهی در طرح شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان