مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-08سياسي

نوازندگی؛ کلید ورود به دنیای آهنگ سازی موسیقی ایرانی


در موسیقی ایرانی و در وهله اول شخص باید یک نوازنده شود، به همین خاطر افرادی در این حوزه موفق هستند که نوازنده خوبی نیز باشند.

- ایسنا/زنجان آهنگ ساز زنجانی گفت: در موسیقی ایرانی و در وهله اول شخص باید یک نوازنده شود، به همین خاطر افرادی در این حوزه موفق هستند که نوازنده خوبی نیز باشند.

بهمن فریادرس در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با آهنگ سازی در موسیقی ایرانی، اظهار کرد: در آهنگ سازی یک هنرمند باید بتواند بر اساس اصول و قواعد، یک ملودی را تزیین کرده و شنیدنی کند که برای این کار، در کنار استعداد نیاز به آموزش صحیحی دارد تا بتواند در رابطه با یک قطعه چیدمان صحیحی را نیز ارائه کند.

وی با بیان اینکه آهنگ سازی، به آهنگ سازی موسیقی ایرانی، غربی و ملودی سازی تقسیم می شود، افزود: در موسیقی ایرانی و در وهله اول، شخص باید یک نوازنده بوده و با اصول موسیقی ایرانی و دستگاه های آن آشنا شده و بعد شروع به ساخت و خلق ملودی کند.

این آهنگ ساز زنجانی با بیان اینکه در آهنگ سازی برای موسیقی ایرانی، آهنگ ساز باید یک آشنایی نسبی با سازهای ایرانی داشته باشد، تصریح کرد: ساخت و خلق ملودی در موسیقی ایرانی باید مبتنی بر ردیف و اصول موسیقی ایرانی باشد و فردی که می خواهد در این زمینه فعالیت کند، باید تسلط بر سازهای ایرانی نیز داشته باشد تا بتواند برای بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوازندگی؛ کلید ورود به دنیای آهنگ سازی موسیقی ایرانی

نوازندگی؛ کلید ورود به دنیای آهنگ سازی موسیقی ایرانی