مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-08ورزشي

محرم زاده: دولت و مجلس زمینه حل مشکل همسان سازی حقوق فرهنگیان را فراهم کنند


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از دولت و مجلس خواست که مشکل همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته، معوقات و پاداش پایان کار آنها و رتبه بندی معلمان را تسهیل و حل و زمینه تبدیل وضعیت کارکنان زحمتکش شرکتی ها، - پیمانی ها و حجمی ها را فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محرم زاده یخفروزان در نطق خود در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته تعاون و موفقیت ورزشکاران پارالمپیکی بیان کرد: دولت کریمه آقای رییسی انصافا آغاز و شروع خوبی داشتند که بازدیدهای میدانی از برخی استان ها و بررسی مشکلات و نارسایی های آنها قابل تحسین است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام یافته دولت و وزیر بهداشت و درمان در خصوص تامین واکسن کرونای مورد نیاز کشور و مردم، گفت: دکتر عین اللهی از جدیت و تلاش وافر شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

آنطور که می بینیم تمام وزرای محترم برنامه ای که به مجلس ارائه داده بودند عملیاتی می کنند که امیدواریم این تلاش و زحمات دولت محترم بر زندگانی، رفاه و معیشت مردم نمایان گردد.

نماینده مردم اهر با بیان اینکه مردم سخت در فشار اقتصادی قرار دارند، خاطرنشان کرد: درآمدهای پایین و هزینه های بالا و گرانی و تورم امان مردم را بریده است؛ امیدواریم دولت مردمی و تحولگرا با هماهنگی سایر قوا تدابیر هماهنگی حک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم زاده: دولت و مجلس زمینه حل مشکل همسان سازی حقوق فرهنگیان را فراهم کنند

محرم زاده: دولت و مجلس زمینه حل مشکل همسان سازی حقوق فرهنگیان را فراهم کنند