مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-08فرهنگي

رونمایی2 مستند زندگینامه شهید کاملی وشهید جودی در آذربایجان غربی


مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی از رونمایی دو اثر مستند زندگینامه شهید کاملی و شهید جودی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

- مسعود مجرد در گفتگو با در خصوص روند تهیه این دو مستند گفت: مستند زندگی نامه سردار شهید اسلام علی اصغر جودی نعمتی در 50 دقیقه به تهیه کنندگی و کارگردانی غلامرضا نیک نام، مشاور کارگردان و تصویر بردار بیژن رحمتی، مشاور طرح و پژوهشگر حسین غفاری، مدیر تولید محمد دلیلی، گفتار متن غلامرضا نیک نام، تدوین سهیل حائری، صدا بردار بیژن رحمتی و امیر عشایری و نیز دستیار نور، صدا و تصویر محمد مظاهری تهیه شده است.

غلامرضا نیکنام افزود: همچنین مستند زندگینامه شهید علی اکبر کاملی نیز به تهیه کنندگی و کارگردانی: غلامرضا نیکنام، مشاور کارگردان و تصویر بردار بیژن رحمتی، مشاور طرح و پژوهشگر حسین غفاری، مدیر تولید محمد دلیلی، تدوین سهیل حائری و نیز دستیار نور صدا و تصویر احسان باقری توسط مرکز صدا و سیمای استان تهیه شده است.

وی ادامه داد: مستند زندگینامه شهید علی اکبر کاملی تحت عنوان آن شمیم ماندگار با استناد به مستندات موجود زندگی این شهید بزرگوار را از زبان دوستان، همرزمان و خانواده ی وی روایت می کند، کار پژوهش و تولید مستند آن شمیم ماندگار در آبان ماه امسال آغاز شد و در مدت 4 ماه تلاش همکاران به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی2 مستند زندگینامه شهید کاملی وشهید جودی در آذربایجان غربی

رونمایی2 مستند زندگینامه شهید کاملی وشهید جودی در آذربایجان غربی