مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-08اقتصادي

جمع آوری100 میلیارد تومان کمک مردمی طی سال جاری توسط کمیته امداد خراسان شمالی


مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از جمع آوری 100 میلیارد تومانی کمک های مردمی در پنج ماه نخست سال جاری توسط این اداره کل خبر داد.

- الهی راد در نشست خبری که 17 شهریورماه در محل این اداره کل برگزار شد، گفت: یکی از کمک های جمع آوری شده صدقات است که طی پنج ماه نخست سال جاری پنج میلیارد تومان صدقه جمع آوری شده است.

وی افزود: از سوی دیگر از محل اکرام و محسنین 21 میلیارد تومان، 10 میلیارد تومان از محل زکات، 64 میلیارد تومان از دیگر طرح ها جمع آوری شده است.

الهی راد به ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد نیز اشاره کرد و ادامه داد: تفاهم نامه ای میان کمیته امداد خراسان شمالی و بنیاد مستضعفین منعقد شده که مقرر شد تا طی امسال در شهرستان مانه و سملقان 401 باب مسکن ساخته شود.

وی ادامه داد: علاوه بر آن با کمک شرکت گلرنگ نیز ساخت 50 واحد و 200 واحد مسکونی نیز با کمک بنیاد خیریه وفاق سبز علوی ساخته خواهد شد.

الهی راد به طرح پویش ایران مهربان در این استان اشاره و اظهارکرد: وضعیت ایتام در خراسان شمالی به همت خیران نسبت به سطح کشور خوب و مساعد است، بطوریکه میانگین سرانه ایتام در استان 761 هزار تومان است که نسببت به میانگین کشوری رقم بالاتری دارد.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن در حوزه محسنین نیز سرانه کشوری 279 هزار تومان است که این سرانه در خراسان شمالی 379 هزار تومان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری100 میلیارد تومان کمک مردمی طی سال جاری توسط کمیته امداد خراسان شمالی

جمع آوری100 میلیارد تومان کمک مردمی طی سال جاری توسط کمیته امداد خراسان شمالی