مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-08اجتماعي

احداث مدرسه برای عشایر چهارمحال و بختیاری/ بسیاری از مدارس موجود ایمن نیستند


مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری از احداث مدارس ایمن و استاندارد در مناطق عشایری خبر داد و گفت: بسیاری از مدارس موجود در مناطق عشایری غیر ایمن هستند.

- اظهار کرد: به منظور ساخت، بهبود و تجهیز مدارس در مناطق عشایری تفاهم نامه همکاری با اداره کل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری امضا شد.

وی ارتقای سطح دانش و سواد آموزی عشایر را یکی از ضروری ترین شاخص های توسعه جامعه دانست و عنوان کرد: این تفاهم نامه با هدف پوشش کامل مناطق عشایری توسط مدارس و فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد، توسعه و ساخت مدارس مورد نیاز در مناطق عشایری و استاندارد سازی سیستم های گرمایشی این مدارس امضا شده است.

مدیر کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ساخت و تجهیز مدارس جدید مورد نیاز مناطق عشایری به صورت کانکس یا ساختمان با سازه های مناسب و استاندارد و استفاده از تکنولوژی نوین متناسب با موقعیت جغرافیایی منطقه انجام می شود.

حسین پور به ساخت مدارس شبانه روزی ویژه دانش آموزان در کانون ها و مناطق عشایری با تراکم بالا اشاره کرد و افزود: به منظور اجرای این پروژه ها از ظرفیت خیران مدرسه ساز استانی و ملی استفاده می شود.

گفتنی است؛ بر اساس آخرین سرشماری 22 هزار و 923 خانوار عشایری با جمعیت بیش از 115 هزار و 58 نفر از ابتدای فصل بهار به استان چهارمحال و بختیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مدرسه برای عشایر چهارمحال و بختیاری/ بسیاری از مدارس موجود ایمن نیستند

احداث مدرسه برای عشایر چهارمحال و بختیاری/ بسیاری از مدارس موجود ایمن نیستند