مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-08سياسي

هیات داوران پانزدهمین آیین «نوگلان حسینی» معرفی شدند


پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر مداحی و روضه خوانی از بین نوجوانان سراسر کشور به همت فرهنگسرای اندیشه و چند نهاد و سازمان برگزار می شود.

- ، هیأت داوران پانزدهمین آیین نوگلان حسینی معرفی شدند که اعضای این کمیته شامل مصطفی خورسندی، محمدحسین پویانفر، شهروز حبیبی، محمود تاری، سعید نسیمی، یدالله صادقی حسین صیامی و علی مهدوی نژاد است.

لازم به ذکر است همت بسیج مداحان و با هماهنگی های صورت گرفته تمامی خدمات برای اسکان شرکت کنندگانی که از شهرستان ها و استان های مختلف به این آیین سوگواری دعوت می شوند، فراهم شده است.

فراخوان پانزدهمین دوره آیین تجلیل از نوگلان حسینی از سوی فرهنگسرای اندیشه اعلام شد و بر این اساس، دانش آموزان پسر در تمامی مقاطع و پایه های تحصیلی تا 18 شهریورماه فرصت دارند تا ویدئوی 3 تا 5 دقیقه ای از مداحی خود را در سایت اینترنتی: http://www.

nogolanhosseini.

ir بارگذاری کرده و در این آیین حسینی شرکت کنند.

پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر مداحی و روضه خوانی از بین نوجوانان سراسر کشور به همت فرهنگسرای اندیشه، با همکاری شبکه قرآن و با مشارکت سازمان دانش آموزی شهر تهران، خانه مداحان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اتحادیه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات داوران پانزدهمین آیین «نوگلان حسینی» معرفی شدند

هیات داوران پانزدهمین آیین «نوگلان حسینی» معرفی شدند