مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-08اقتصادي

پروژه گرمسار - آرادان تکمیل می شود/ اختصاص 50 درصد بودجه مصوب


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس گفت: پروژه گرمسار به آرادان موسوم به حصار با واریز 50 درصد از اعتبارات مصوب، وارد مرحله اجرایی شده و به زودی تکمیل می شود.

- ، درباره پروژه محور گرمسار به آرادان، توضیح داد: با واریز 50 درصد از بودجه 15 میلیارد تومانی (سال 1400) به حساب سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تکمیل این پروژه توسط پیمانکار مربوطه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه توسعه و تعریض جاده بین شهری حصار که شهر گرمسار را از طریق روستاهای بین مسیر به شهر آرادان متصل خواهد کرد، بیان کرد: در سال 98 بودجه ای معادل دو میلیارد و 350 میلیون تومان داشت که متأسفانه در بودجه سال 99 به صفر رسیده بود.

عضو خانه ملت با بیان اینکه این طرح به تسهیل تردد بین آرادان و گرمسار کمک خوبی خواهد کرد و همچنین ایمنی را نیز ارتقا می بخشد، گفت: در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی (رییس سازمان راهداری و حمل و نقل کل کشور) تاکنون مبلغ 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات بودجه ای ملی سال 1400 به این پروژه اختصاص یافته و امیدواریم زودتر این طرح به تکمیل برسد.

مطهری در خاتمه از بررسی و رفع مشکلات روستاهای حاجی آباد، سلمان، کوشک اربابی، کوشک خالصه، محمد آباد، شه سفید و ملیجان پایین در مسجد روستای حاجی آباد نیز خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان بتوانیم در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه گرمسار - آرادان تکمیل می شود/ اختصاص 50 درصد بودجه مصوب

پروژه گرمسار - آرادان تکمیل می شود/ اختصاص 50 درصد بودجه مصوب