مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-08سياسي

نصب یادمان شهید مدنی در گلزار شهدا و چند نطقه از شهر همدان


همدان _ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: هم زمان با برگزاری کنگره شهید مدنی، بیت این شهید بزرگوار مرمت و یادمان ایشان در چند منطقه شهر همدان نصب خواهد شد.

- مجید صفدریان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیت شهید مدنی یادگار روزهای مبارزه با طاغوت به همت اداره کل میراث فرهنگی مرمت شده است.

وی افزود: برای مرمت بیت شهید مدنی که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده 500 میلیون تومان اعتبار از محل منابع استانی هزینه شد.

مسئول کمیته آثار ماندگار کنگره ملی شهید مدنی گفت: رایزنی لازم با بنیاد شهید مرکز برای تبدیل بیت شهید به موزه انقلاب اسلامی انجام شده که پس از دریافت مجوز لازم انجام می شود.

صفدریان با اشاره به کارهای کمیته آثار ماندگار برای گرامیداشت چهلمین سال شهادت شهید مدنی بیان کرد: مراسم ادای احترام به این روحانی برجسته 20 شهریور ساعت 8 صبح در بیت ایشان طبق روال هر سال برگزار می شود.

وی اعلام کرد: آغاز عملیات اجرایی المان فاخری از شهید مدنی در گلزار شهدای همدان در این ایام صورت خواهد گرفت و 6 المان دیگر در مقابل بیت شهید و مر اکزی که از ایشان در همدان به یادگار مانده چون مسجد، درمانگاه، مؤسسه دارالایتام، حسینیه کوی دره مرادبیک و مؤسسه قرض الحسنه مهدیه هم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب یادمان شهید مدنی در گلزار شهدا و چند نطقه از شهر همدان

نصب یادمان شهید مدنی در گلزار شهدا و چند نطقه از شهر همدان