مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-08سياسي

فلاحی: اربعین حسینی مستضعفان در دولت رییسی باید عملیاتی شود


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به ضرورت سفر اربعین اشاره کرد و گفت: در دولت سید ابراهیم رییسی اربعین مستضعفان باید راه بیفتد.

- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به ضرورت سفر اربعین اشاره کرد و گفت: در دولت سید ابراهیم رییسی اربعین مستضعفان باید راه بیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد حسین فلاحی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: در هر جمعی که می رویم سوال از محاکمه رییس جمهور قبلی و پاسخگویی دولتمردانش به میان می آید ما هیچ جواب قانع کننده ای نداریم.

از نمایندگان مردم و دستگاه قضایی و نظارتی می خواهیم نسبت به ترک فعل ها و احیانا تخلفات مدیران اجرایی سابق رسیدگی و مردم را در جریان ماجرا قرار دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مردم باید شاهد اجرای عدالت باشند، تصریح کرد: به دستگاه های نظارتی توصیه می کنم که به وظایف قانونی خود عمل کنند و کسانی که اموال بیت المال را ضایع کردند به دست قانون بسپارند.

همچنین به دولت سید ابراهیم رییسی باید بگویم که هرچه سریع تر با چینش مدیران انقلابی و جهادی ریل خدمت گذاری کشور را اصلاح و امید را به مردم برگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: اربعین حسینی مستضعفان در دولت رییسی باید عملیاتی شود

فلاحی: اربعین حسینی مستضعفان در دولت رییسی باید عملیاتی شود