مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-08سياسي

روایتی از خدمات کرونایی طلاب جهادی که هیچ کس حاضر به انجام آن نبود


یکی از مهمترین جلوه های جهادگران عرصه دفاع از سلامت مردم در مقابل ویروس منحوس کرونا، حماسه سازی طلاب جهادی در این عرصه است.

عرصه هایی که همچون تغسیل های اولیه دوران کرونا، - ایسنا/قم یکی از مهمترین جلوه های جهادگران عرصه دفاع از سلامت مردم در مقابل ویروس منحوس کرونا، حماسه سازی طلاب جهادی در این عرصه است.

عرصه هایی که همچون تغسیل های اولیه دوران کرونا، کسی جرات انجام آن را نداشت.

حجت احسانبخش در یادداشتی در خصوص فعالیت های طلاب در حوزه صیانت از جان و سلامت مردم در مقابل کرونا آورده است: شهر مقدس قم به برکت وجود حضرت معصومه سلام الله علیها، حوزه های علمیه و مردم انقلابی این شهر، کانون توجهات مردم و نیروهای انقلابی از سراسر کشور می باشد و به همین خاطر هم همیشه مبغوض دشمنان نظام مقدس اسلامی بوده و آنها دائما در تلاش هستند به بهانه های مختلف و با پمپاژ اخبار دروغ و جهت دار علیه قم، چهره مردم انقلابی و بصیر این شهر را مخدوش نمایند که البته همیشه ناکام می مانند.

بعد از شیوع بیماری منحوس کرونا علیرغم محدودیت های فراوانی که به وجود آمد ولی نیروهای انقلابی مخصوصاً طلاب جهادی همچون کسانی که بر معبر مین قدم می گذارند وارد میدان شدند و برگ زرینی در کارنامه حوزه های علمیه و نیروهای جهادی رقم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از خدمات کرونایی طلاب جهادی که هیچ کس حاضر به انجام آن نبود

روایتی از خدمات کرونایی طلاب جهادی که هیچ کس حاضر به انجام آن نبود