مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-08سياسي

مراسم گرامیداشت شهدای جمعه خونین در بوشهر برگزار شد


مراسم گرامیداشت قیام 17 شهریور(جمعه خونین) به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان توسط هیئت امنا و پایگاه بسیج مسجد توحید بوشهر برگزار شد.

- ، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای قیام 17 شهریور اظهار داشت: در روز 17 شهریور سال 1357 که به عنوان جمعه خونین و سیاه نامگذاری شد بسیاری از مردم انقلابی شهید شدند.

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی قیام مردم در 17 شهریور را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و اضافه کرد: در این روز مردم به صورت خودجوش در شهرهای مختلف ایران علیه رژیم ستم شاهی پهلوی قیام کردند و بسیاری از تظاهرات کنندگان به شهادت رسیدند.

وی 17 شهریور را یک روز تاریخی خواند و تصریح کرد: 17 شهریور به عنوان یوم الله برای افراد مؤمن و جامعه ایمانی به عنوان روز فخر و پیروزی ثبت شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: روز 17 شهریور به صورت قیام خودجوش مردمی در همه شهرها متبلور شد و همگان با بصیرت انقلابی در صحنه و میدان حاضر و سبب شتاب بخشی پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی انواع توطئه و دسیسه علیه ملت و انقلاب اسلامی اجرا کرده اند ولی با این همه توطئه ایران اسلامی اکنون مقتدر در جهان خودنمایی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت شهدای جمعه خونین در بوشهر برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای جمعه خونین در بوشهر برگزار شد