مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-08اقتصادي

خرید جاروبرقی سطلی صنعت جارو


مزایای خرید جاروبرقی سطلی برای منازل با متراژ بالا خرید جاروبرقی سطلی صنعت جارو ، که یک دستگاه مکنده خاک می باشد ، جهت نظافت و جمع آوری زباله های خشک و جامد برای محیط هایی دارای مساحت متوسط می باشد از جمله منازل با متراژ بالا ، مسافرخانه ها ، کارگاه های کوچک ، فروشگاه ها و لابی آپارتمان ها و سایر اماکن مشابه و به طور کلی در امکانی که امکان استفاده از جاروبرقی خانگی وجود نداشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

چرا که با توجه به مدل جاروبرقی های خانگی که بعد از روشن بودن در مدت زمان کمی ، حدود بیست دقیقه موتور جاروبرقی خانگی داغ کرده و باید دستگاه مکنده را خاموش نماییم تا موتور جاروبرقی خنک شود و مجدد مورد استفاده قرار بگیرد.

اما با خرید جاروبرقی سطلی می توانید در مدت زمان بیشتری از جاروبرقی استفاده کرده و متراژ بیشتری را در زمان کمتری نظافت کرد که این امر موجب سرعت بخشیدن به امور نظافتی و بالطبع کمتر خسته شدن کاربر در مدت زمان نظافت می گردد.

از طرف دیگر با توجه به این که جاروبرقی سطلی از لحاظ سایز و اندازه از جاروبرقی خانگی بزرگ تر می باشد و حجم مخزن زباله بیشتری دارد ، فواصل تخلیه و تعویض کیسه زباله بیشتر از جاروبرقی خانگی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید جاروبرقی سطلی صنعت جارو

خرید جاروبرقی سطلی صنعت جارو