مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-08سياسي

ایجاد تعاونی تنها راه حل مشکلات محصولات استراتژیک خراسان جنوبی


تنها راه حل رفع مشکلات ما در بحث محصولات استراتژیک و اینکه کشاورزان، اثرات آن را در زندگی خود را ببینند، ایجاد یک تعاونی فاخر است.

- ، حمید ملانوری صبح چهارشنبه در مراسم شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر خراسان جنوبی اظهار کرد: کار مشارکتی و همکاری های جمعی در فرهنگ دینی و اسلامی ما جایگاه ویژه ای دارد.

ملانوری بیان کرد: موضوع تعاون و کار در قالب تعاونی ها به معنای ثبت یک تشکیلات خاص نیست بلکه ما در بسیاری از اتفاقات و حرکات همچون جریان پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مشارکتی تحت یک مدیریت و فرماندهی داشتیم که نتیجه بسیار خوبی هم به همراه داشت.

وی با تاکید بر اینکه کار گروهی اگر در یک مسیر واحد و با هدف مشخص دنبال شود، قطعاً اثربخش است، ادامه داد: با توجه به توان دولت و بخش خصوصی، اگر کارها به بخش خصوصی از جمله تعاونی ها سپرده شود شاهد موفقیت و توسعه استان خواهیم بود.

وی با اذعان به اینکه باید برای رسیدن به توسعه به سمت مردمی کردن کارها و اقتصاد حرکت کنیم، بیان داشت: منابع بخش دولتی با توجه به شرایط مختلف قابل تغییر است اما منابع بخش خصوصی را می توان به صورت هدفمند، مدیریت و جهت دهی کرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر این ظرفیت تعاونی ها در کنار منابع دولتی قرار گیرد اثرگذاری آن افزایش خواهد یافت، بیان داشت: تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تعاونی تنها راه حل مشکلات محصولات استراتژیک خراسان جنوبی

ایجاد تعاونی تنها راه حل مشکلات محصولات استراتژیک خراسان جنوبی