مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-08اجتماعي

شروع سالتحصیلی ترکیبی در اردبیل/اولویت با آموزش غیرحضوری است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: شروع سال تحصیلی جدید به شکل ترکیبی اعم از حضوری و غیرحضوری پیش بینی شده است.

- ، بهروز ندایی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: باید تمامی معلمان دوز اول و دوم واکسن خود را به موقع دریافت کنند تا در هنگام حضور در کلاس درس برای خود و دانش آموزان مشکلی به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: پیش بینی ها حکایت از رسیدن کشور به سطح بالای ایمنی تا بهمن ماه دارد و در دو سه ماه اول شروع سال تحصیلی کلاس ها به صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری تشکیل شده و رفته رفته فضا برای حضور دانش آموزان در مدارس و الزام آور بودن تحصیل به صورت حضوری مهیا می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: امیدواریم با همکاری اولیای دانش آموزان و اعتماد آنها به مدرسه و مدیران و مدارس و همچنین واکسیناسیون جامع معلمان و سایر عوامل مدرسه سال تحصیلی جدید را بعد از سپری شدن نزدیک به دو سال مدیریت غیرحضوری کلاس های درس، به شکل حضوری شاهد باشیم.

ندایی افزود: قطعاً آموزش غیرحضوری برخی آسیب ها، نگرانی ها و دغدغه ها را برای همه ما به همراه داشته و ضروری است در جلوگیری از افت آموزشی و حتی فعالیت بدنی دانش آموزان، به سمت آموزش های حضوری حرکت کنیم تا شرایط مناسبی را در فرآیند آموزشی و تربیتی شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع سالتحصیلی ترکیبی در اردبیل/اولویت با آموزش غیرحضوری است

شروع سالتحصیلی ترکیبی در اردبیل/اولویت با آموزش غیرحضوری است