مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-08اقتصادي

خیران 350 میلیارد ریال برای تامین آب پایدار کمک کردند


رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای طرح نذر آب چهار گفت: خیران 350 میلیارد ریال برای تامین آب پایدار در استان های دچار خشکسالی کمک کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای طرح نذر آب چهار گفت: خیران 350 میلیارد ریال برای تامین آب پایدار در استان های دچار خشکسالی کمک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر کریم همتی 17 شهریورماه در سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از روند اجرای طرح نذرآب4 در این استان اظهار داشت: امسال چهارمین سالی است که طرح نذرآب در 5 استان، 15 شهرستان و 333 روستا با هدف تامین آب آشامیدنی پایدار و کمک به سلامت و معیشت مردم آسیب دیده از خشکسالی اجرا می شود.

وی که به اتفاق دکتر حبیب الله دهمرده نماینده مردم حوزه انتخابیه زابل از روند اجرای طرح نذرآب در این شهرستان بازدید می کرد، گفت: از جمله راه های اصلی اقدامات هلال احمر در پروژه نذرآب4، تامین آب آشامیدنی پایدار، کلنگ زنی احداث کارخانه ماسک، ارائه خدمات داوطلبانه پزشکی، درمانی و معیشتی به متاثران از خشکسالی است.

وی با بیان اینکه امسال نیز همچون سال های گذشته داوطلبان و خیران برای اجرای این پروژه کمک های خوبی به هلال احمر کرده اند، افزود: 350 میلیارد ریال از سوی خیرین به پروژه نذرآب کمک شده که بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران 350 میلیارد ریال برای تامین آب پایدار کمک کردند

خیران 350 میلیارد ریال برای تامین آب پایدار کمک کردند