مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-08سياسي

تنزل جایگاه دانشگاه فرهنگیان سمنان قابل قبول نیست


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: تنزل جایگاه دانشگاه فرهنگیان سمنان قابل قبول نبوده و به دنبال تغییر در شرایط کنونی هستیم.

- ، عباس گلرو ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از دانشگاه فرهنگیان سمنان و در جمع خبرنگاران با گلایه از تنزل جایگاه دانشگاه فرهنگیان سمنان طی سال های اخیر، بیان کرد: باید شرایط برای ارتقای این دانشگاه مهیا شود.

وی با بیان اینکه این دانشگاه پیش تر با مشکلاتی در حوزه تعداد رشته ها و جذب دانشجو روبرو بود و با پیگیری های صورت گرفته بخشی از این مشکلات رفع شد، افزود: بخش دیگری از این مشکلات به ویژه در حوزه ساختمان مناسب برای دانشگاه، همچنان نیازمند پیگیری است.

عضو خانه ملت با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان می تواند ظرفیت خوبی برای ارتقای علمی سمنان و تربیت نیروهای متخصص باشد که باید از آن به خوبی استفاده کرد، گفت: کاستی های موجود در پردیس های خواهران و برادران دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی و پیگیری قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در سال های اخیر حواشی پیرامون دانشگاه فرهنگیان سمنان مطرح شد که همواره مورد انتقاد مسئولان استان سمنان قرار داشت به نظر می رسد این مشکلات در حال حل شدن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنزل جایگاه دانشگاه فرهنگیان سمنان قابل قبول نیست

تنزل جایگاه دانشگاه فرهنگیان سمنان قابل قبول نیست