مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-08اجتماعي

کارنامه سبزها چه کسانی هستند؟/ از درخواست برای استخدام تا پاسخ منفی آموزش و پرورش


کارنامه های سبزها چه کسانی هستند؛ این گروه در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی شرکت کردند و در مرحله سه برابر ظرفیت پذیرش، نمره قبولی علمی را گرفتند اما بعد از مرحله مصاحبه، - * کارنامه سبزها نمره قبولی در آزمون علمی گرفتند برای پاسخ به این پرسش ها به سراغ تعدادی از کارنامه سبزها رفتیم تا ببینیم که جریان از چه قرار است.

یکی از این داوطلبان به خبرنگار فارس گفت: افرادی که در تجمع حضور دارند، در یک آزمون علمی، نمره قبولی گرفته اند و کارنامه سبز شده اند؛ همچنین نمرات مصاحبه شان هم بالاست که نشان دهنده لیاقت و توانایی معلم شدن شان است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش با کمبود نیروی معلم مواجه است و شاهدیم که از نیروهای خرید خدمات، شرکتی، حق التدریس و بازنشسته استفاده می کند؛ چرا از نیروی پرانگیزه و پرتوان که نمره علمی را هم کسب کرده است، استفاده نمی کنند.

این فرد با بیان اینکه چرا از نیروی جوان به جای نیروی بازنشسته استفاده نمی شود، افزود: چرا وقتی ما نمره قبولی را آوردیم باید دوباره در آزمون استخدامی جدید شرکت کرده و مراحل را تکرار کنیم و البته باز هم قبول نشویم.

* آموزش و پرورش: داوطلبان با آگاهی از شرایط در آزمون شرکت کردند ناصر سلیمان زاده رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه سبزها چه کسانی هستند؟/ از درخواست برای استخدام تا پاسخ منفی آموزش و پرورش

کارنامه سبزها چه کسانی هستند؟/ از درخواست برای استخدام تا پاسخ منفی آموزش و پرورش