مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-08فرهنگي

حضور ایران در نمایشگاه کتاب سئول


خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر ایران در بخش مجازی بیست وهفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب سئول (SIBF) حضور پیدا کرد.

- خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر ایران در بخش مجازی بیست وهفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب سئول (SIBF) حضور پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، نمایشگاه بین المللی کتاب سئول (SIBF) که در سال 1954 راه اندازی شده، در حدود 70 سال، بزرگترین جشنواره کتاب کشور کره است.

این نمایشگاه در سال 1995، از نمایشگاه ملی به نمایشگاه بین المللی کتاب ارتقاء یافت و از آن زمان با توجه به پیشرفت فرهنگی، هنری و دانشگاهی در کره، این نمایشگاه به عنوان یکی از برجسته ترین و معروف ترین نمایشگاه های کتاب در آسیا مطرح شده است.

نمایشگاه بین المللی کتاب سئول در سال 2020 در بحبوحه همه گیری کووید 19، برنامه های خود را به صورت آفلاین به همراه رویدادهای مجازی آنلاین ترکیب و اجرا کرد که این رخداد، نخستین رویداد کامیابِ آنلاین/آفلاین کشور کره تلقی شد.

حالا خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر ایران در بخش مجازی بیست وهفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب سئول حضور پیدا کرده تا به معرفی 20 عنوان کتاب برگزیده جوایز ادبی بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران در نمایشگاه کتاب سئول

حضور ایران در نمایشگاه کتاب سئول