مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-08سياسي

سیاست وزارت بهداشت برگزاری آزمون های امن، سالم و ایمن است


سیاست وزارت بهداشت در مورد آزمون های جامع بر برگزاری امن، سالم و ایمن است، هیچ دلیل منطقی برای برگزار نشدن آزمون های جامع علوم پزشکی وجود ندارد.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: سیاست وزارت بهداشت در مورد آزمون های جامع بر برگزاری امن، سالم و ایمن است، هیچ دلیل منطقی برای برگزار نشدن آزمون های جامع علوم پزشکی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست شورای مرکزی مجمع دبیران شوراهای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور با حضور دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجوی وزارت بهداشت، دکتر علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، جمعی از مدیران و مسؤولان این دو معاونت برگزار شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در این نشست، درباره برخی درخواست های دانشجویی مطرح شده از سوی دبیران شورای مرکزی شوراهای صنفی دانشجویان مبنی بر برگزار نشدن و یا به تعویق افتادن برخی آزمون های علوم پزشکی، گفت: یک اصل را باید بدانیم که گاهی اوقات در برخی مسائل همراه هستیم و گاهی این خواسته ها در مقابل هم قرار دارند.

وی افزود: انتظار داریم همانگونه که در موضوعات مخالف با نظرتان، اعتراض دارید در زمان هایی که هم نظر هستیم نیز حمایت لازم را داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست وزارت بهداشت برگزاری آزمون های امن، سالم و ایمن است

سیاست وزارت بهداشت برگزاری آزمون های امن، سالم و ایمن است