مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-08سياسي

احیای امر اهل بیت وسیله سعادت انسان است


امام جمعه رودسر احیای امر اهل بیت (ع) را وسیله سعادت مومن خواند و گفت: اگر خدمتی به امام حسین (ع) انجام دهیم چند برابر آن به زندگی ما برمی گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی عصر امروز در جلسه عتبات و عالیات شهرستان با موضوع آثار خدمت به اهل بیت و امام حسین (ع) را در زندگی خود دیده ایم و به خوبی می دانیم که اگر هر کاری برای اهل بیت (ع) انجام دهیم چند برابر آن به خودمان باز می گردد.

  جدیت در اقدامات فرهنگی زمینه ساز تعمیق باورهای دینی جامعه است فرماندار رودسر نیز در ادامه این جلسه با تاکید به اهتمام ویژه همه دستگاه ها برای اجرایی شدن برنامه های پیش بینی شده این جلسه اظهار کرد: بر اساس ضوابط ایجاد شده بین دو کشور ایران و عراق قرار شده که 30 هزار زائر از طریق مسیرهای هوایی مجوزهای لازم صادر شود تا این عزیزان پیام رسان ارادت و عشق ملت ایران به امام حسین (ع) باشند.

  وی با اشاره به اینکه برای اجرای برنامه های فرهنگی با مضایق بسیاری همانند منابع مالی رو به رو هستیم، افزود: توجه به برنامه های فرهنگی باید محور همه موضوعات و مسایل فرهنگی باشد.

  محمدمهدی مظفری جدیت در اقدامات فرهنگی را زمینه ساز تعمیق باورهای دینی جامعه دانست و گفت: در نظامی که اهتمام و جدیت ویژه ای به مسایل فرهنگی دارد و شعائر دینی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای امر اهل بیت وسیله سعادت انسان است

احیای امر اهل بیت وسیله سعادت انسان است