مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-08ورزشي

بازدید 30 هزار نفر از موزه دفاع مقدس استان مرکزی


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: خوشبختانه با پیشرفت های مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان زمینه برای آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس ایجاد شده و استقبال های خوبی نیز از این مرکز در حال انجام است و در سال جاری بیش از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی در آیین بازدید جمعی از نوجوانان ورزشکار و بسیجی از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم در ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت تشکیل کمیته کودکان و نوجوانان است که در این کمیته به طور تخصصی و با حضور کارشناسان و دستگاه های متولی برای برگزاری برنامه های اثرگذار تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: انتقال و تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای نسل نوجوان و کودکان از حساسیت ویژه ای برخوردار است و لذا باید از کلیه ظرفیت ها و توانمندی ها با درنظرگرفتن ظرافت ها در این خصوص استفاده شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: مهمترین برنامه های ستاد گرامیداشت دفاع مقدس و مقاومت در هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه تا 7 مهر برگزار می شود که در سطح استان مرکزی بیش از 700 برنامه هدف گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 30 هزار نفر از موزه دفاع مقدس استان مرکزی

بازدید 30 هزار نفر از موزه دفاع مقدس استان مرکزی