مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-08حوادث

مهار آتش در ارتفاعات «بُندربارده» عنبرآباد پس از 15ساعت


بخشدار جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد از مهار آتش در ارتفاعات صعب العبور بُندربارده پس از 15ساعت خبر داد و گفت: پس از اعزام نیروهای امدادی منابع طبیعی و مردمی به صورت پیاده پس از 15ساعت آتش خاموش شد.

- محمد سالاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: آتش سوزی در ارتفاعات بُندر بارده بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد از شب گذشته آغاز شد و پس از اعزام نیروهای امدادی منابع طبیعی و مردمی به صورت پیاده پس از 15ساعت آتش خاموش شد.

وی با بیان اینکه هنوز درباره میزان خسارت و علت حادثه اطلاعاتی در دست نیست، گفت: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و کمبود امکانات و تجهیزات مهار آتش و پاکسازی کامل تا امروز ظهر ادامه داشت.

بخشدار جبالبارز جنوبی عنبرآباد اظهار کرد: بیش از 20 نفر از نیروهای امدادی در منطقه تا امروز عصر حضور داشتند و مشغول رصد و پایش هستند تا از شعله ور شدن مجدد آتش مطمئن شوند.

وی با بیان اینکه در دقایق اولیه آتش بسیار گسترده و منطقه صعب العبور بود که در جلسه ستاد بحران درخواست بالگرد از مرکز استان شد، تصریح کرد: باتوجه به خشکسالی و گرمای هوا امکان حریق دوباره در این منطقه وجود داشت ودر این راستا باید منطقه به دقت رصد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش در ارتفاعات «بُندربارده» عنبرآباد پس از 15ساعت

مهار آتش در ارتفاعات «بُندربارده» عنبرآباد پس از 15ساعت