مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-08سياسي

رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران معرفی شد


محمدرضا یزدانیان به عنوان رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران معرفی و از خدمات حجت الاسلام والمسلمین فراتی تقدیر به عمل آمد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این مراسم با بیان اینکه خدمت به مردم از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی روایات در کنار ایمان به خدا از بالاترین خصلت ها شمرده شده است، افزود: فرصت خدمت رسانی به مردم یک نعمت الهی است که باید قدردان آن باشیم و در جهت کسب رضایت مندی شهروندان برای اعتلای کشور تلاش کنیم.

وی با اشاره به تأثیر آموزش های سازمان قضایی نیروهای مسلح در کاهش جرایم نیروهای مسلح گفت: برگزاری دوره های آگاه سازی از چنان اهمیتی برخوردار است که فرمانده معظم کل قوا در جلسه ای که خدمت ایشان بودیم با استقبال از این آموزش ها بر استمرار آن تأکید کردند.

این مقام قضایی در ادامه، با معرفی محمدرضا یزدانیان به عنوان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران از خدمات صادقانه حجت الاسلام والمسلمین فراتی تقدیر کرد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به خدمات حجت الاسلام والمسلمین فراتی گفت: ایشان به آموزش نیروهای مسلح اهتمام خاصی داشتند و در مدت خدمت فردی امین، مخلص و صبور و نسبت به حفظ آبرو و حیثیت افراد بسیار حساس بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران معرفی شد

رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران معرفی شد