مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 12:102021-09-08اقتصادي

5000 شماره تلفن ثابت جدید در کردستان راه اندازی شد


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای پروژه ها در حوزه تلفن ثابت گفت: از ابتدای امسال تا کنون پنج هزار و 152 شماره تلفن ثابت در استان دایر شده است.

- به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت اظهار کرد: بر اساس برنامه عملکردی برای دایری های تلفن ثابت در سطح استان، مخابرات منطقه توانسته است نسبت به هدف تعیین شده عملکرد چشمگیری داشته باشد که دایری پنج هزار و 152 شماره تلفن ثابت در شش ماهه اول سال جاری موید این مهم است.

وی افزود: درصد تحقق شاخص دایری تلفن ثابت در سال جاری 122 درصد است که این رقم؛ عزم جدی همکاران منطقه به منظور بهره مندی بیشتر مشتریان از مقرون به صرفه ترین سرویس مخابراتی و اجرایی نمودن برنامه های این حوزه را بیان می کند.

حکمت به میزان سرمایه گذاری در حوزه تلفن ثابت اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای پروژه های مختلف این حوزه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 40 میلیارد تومان هزینه شده است که توسعه و ارتقا کمی و کیفیِ زیرساخت های تلفن ثابت را به دنبال داشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ارائه خدمت در روستاها و همچنین ایجاد زیرساخت و سرویس ارتباطی با هدف جلوگیری از پدیده مهاجرت را از استراتژی های منطقه دانست و گفت: فراهم کردن شرایط بهره مندی مشتریان در نقاط روستایی از امکانات مخابراتی، گامی تأثیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 شماره تلفن ثابت جدید در کردستان راه اندازی شد

5000 شماره تلفن ثابت جدید در کردستان راه اندازی شد