مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 12:202021-09-08اقتصادي

230 واحد مسکن در جنوب استان بوشهر برای مددجویان احداث می شود


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: 230 واحد مسکن در جنوب استان بوشهر برای مددجویان احداث می شود.

- ، محمدرضا میری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مدیران پارس جنوبی اظهار داشت: با بازتعریفی از ایجاد شغل برای خانواده جامعه هدف، به دنبال ایجاد اشتغال پایدار این خانواده ها در سطح استان هستیم.

وی افزود: بر این اساس و متناسب با شرایط هر منطقه در سطح استان بوشهر، شغل هایی تعریف، آموزش های مورد نیاز ارائه و با مشاوره های شغلی، تسهیلات ارزان قیمت ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر تصریح کرد: افزایش میزان تسهیلات اشتغال زایی از 50 میلیون تومان به 100 میلیون تومان در سال جاری، اتفاق خوبی است که می تواند زمینه ایجاد شغل های مناسب را ایجاد کند.

میری ادامه داد: در کنار ارائه تسهیلات بانکی اشتغال زایی به دنبال استفاده از ظرفیت های اشتغال در مناطق صنعتی و نفت و گاز استان به خصوص در جنوب این استان هستیم تا سهم خانواده های جامعه هدف در این نوع اشتغال ها نیز ارتقا یابد.

وی گفت: احصاء نیازهای اشتغال در منطقه پارس جنوبی و ارائه آموزش های کاربردی متناسب با این نیازهای کاری را از طریق آموزش فنی و حرفه ای دنبال می کنیم که می تواند در ایجاد اشتغال پایدار این خانواده ها تأثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 واحد مسکن در جنوب استان بوشهر برای مددجویان احداث می شود

230 واحد مسکن در جنوب استان بوشهر برای مددجویان احداث می شود