مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-08سياسي

یادواره شهدا دهستان جاورده و دشت آزادی چاروسا برگزار شد/تصاویر


یادواره شهدا دهستان جاورده و دشت آزادی چاروسا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، یادواره ی پایگاهی شهدای روستاهای جاورده و دشت آزادی  با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله ی اجتماعی با حضور با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه شهرستان کهگیلویه، مردم و مسئولین برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ سید حمزه محقق ضمن تشکر از برگزار کنندگان گفت: امروزه یاد و خاطره ی شهدا را زنده کردن کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره ها باعث می شود که رشادت ها و جانفشانی های شهدا برای نسل جدید باز گو شود تا شهدا برای نسلها شناخته شود.

اسماعیل صلواتی با اشاره به خاطره ای از زمان تبلیغ خود در روستای دشت آزادی گفت : حقیقتا شهدا زنده های جاویدان هستند که لحظه به لحظه ی زندگی ما را مشاهده می کنند و انتظار آنها از ما این است که راه آنها را با اخلاص ادامه دهیم و از آرمان های انقلاب اسلامی محافظت کنیم.

امام جمعه قلعه رییسی تصریح کرد: در طول تاریخ بشریت تمام تلاش کسانیکه در تحت ولایت شیطان بودند این بود که از ساحت مقدس ولایت معصومین و حجت های خدا قداست زدایی کنند در همه عصرها  این تقابل ها این هنر شیطانی اهل ولایت شیطان است یک روز در زمان پیامبر اکرم (ص) و اوج این هنر شیطانی را در زمان ولایت  مولا علی علیه السلام در سقیفه بنی ساعده می بینیم و در زمان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدا دهستان جاورده و دشت آزادی چاروسا برگزار شد/تصاویر

یادواره شهدا دهستان جاورده و دشت آزادی چاروسا برگزار شد/تصاویر