مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-08اجتماعي

کرونا فرصت تدریس مباحث آموزشی از رادیو را فراهم کرد


معاون نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش استان قم گفت:کرونا فرصت تدریس مباحث آموزشی نهضت سواد آموزی را فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم،محمد رضا قاسمی نیا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفدهم شهریور ماه مقارن با هشتم سپتامبر روز جهانی سواد آموزی نام گرفته است، اظهار کرد: شعاری که به همین مناسبت در نظر گرفته شده سواد آموزی برای بهبود شرایط، با محوریت انسان کاهش فاصله دیجیتالی است که با همین خط مشی برنامه های سواد آموزی در سال پیش رو دنبال می شود.

وی با اشاره به آسیب هایی که شیوع ویروس مشارکتی تهیه و تولید شده است و در آن برنامه آموزشی ویژه دوره سوادآموزی و معادل 400 ساعت آموزش می شود که برای پایه های اول، دوم و سوم ابتدایی است.

قاسمی نیا همچنین از تولید 570 فیلم آموزشی در مدت زمان 6 هزار و 400 دقیقه برای کتاب های دوره های سوادآموزی شامل دوره انتقال و تحکیم خبر داد و تأکید کرد: این فیلم ها در ابتدا توسط آموزش دهندگان فعال و مجرب با حداقل امکانات سمعی و بصری و ظرف مدت 20 روز از صبح تا شب ساخته شد.

معاون نهضت سود آموزی آموزش و پرورش قم خاطرنشان کرد: در جهان 263 میلیون نفر کودک 6 تا 17 سال از تحصیل بازمانده اند که این آمارها بیشتر مربوط به دوران پیش از شیوع ویروس کرونا است و آمار درستی از بعد از شیوع کرونا در دست نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا فرصت تدریس مباحث آموزشی از رادیو را فراهم کرد

کرونا فرصت تدریس مباحث آموزشی از رادیو را فراهم کرد