مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-08سياسي

انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان مجوز گرفت


دبیر انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان گفت: سال 1399 مجوز فعالیت انجمن روزنامه نگاران شهرستان اصفهان، توسط فرمانداری اصفهان صادر شد و با پیگیری های صورت گرفته، - حجت الاسلام میثم ریاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به صدور مجوز استانی برای فعالیت انجمن روزنامه نگاران مسلمان، اظهار داشت: سال 1399 مجوز فعالیت انجمن روزنامه نگاران شهرستان اصفهان، توسط فرمانداری اصفهان صادر شد و با پیگیری های صورت گرفته، در سال جاری مجوز فعالیت استانی هم از سوی استاندار اصفهان صادر شد.

دبیر انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان ادامه داد: افراد نخبه، جوان، انقلابی و با انگیزه ای در این انجمن در زمینه های مختلف سیاسی و رسانه ای مشغول فعالیت هستند.

وی در ارتباط با سطح فعالیت های انجمن هم گفت: این انجمن تلاش داشته با همفکری و بهره مندی از نظرات فعالان سیاسی و شورای سیاستگذاری در راستای تحقق اهداف انمن و جبهه انقلابی در اصفهان اقدام کند و به عنوان یکی از احزاب حاضر در مجمع نیروهای انقلاب به شمار می رود.

ریاحی با عنوان اینکه طرح های زیادی در انجمن مطرح است که با حمایت مدیران استانی باید آن ها را اجرایی کنیم، تأکید کرد: امروز سواد رسانه ای یکی از مهم ترین موضوعات مور نیاز جامعه است که بایستی به طور جدی به آن پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان مجوز گرفت

انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان مجوز گرفت