مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-08اقتصادي

تعاونی های مسکن در زنجان نیازمند ساماندهی است/ تجلیل از 10 تعاونی برتر استان زنجان


استاندار زنجان با بیان اینکه تعاونی های مسکن در این استان نیازمند ساماندهی است، گفت: این موضوع در دستور کار شورای مسکن استان قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی در آیین تجلیل از تعاونی های برتر استان با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری در تعاونی های زنجان حدود 7 هزار و 900 میلیارد تومان است، اظهار کرد: این حجم بزرگی از سرمایه گذاری است و لازم است برنامه ریزی درستی برای آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 800 تعاونی در استان زنجان به ثبت رسیده است، گفت: از این تعداد شرکت تعاونی ثبت شده، در زمان حاضر هزار و 400 شرکت، معادل 29 درصد میزان ثبت شده ها،  فعال هستند، از این رو لازم است موضوع غیرفعال شدن برخی تعاونی ها مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت ساماندهی تعاونی های مسکن در این استان تاکید کرد و گفت: بیش از 4 هزار و 500 واحد مسکونی در استان داشتیم که برخی از آنها پیشرفت 60 تا 70 درصد هم داشتند، ولی به دلیل اینکه تعاونی مسکنی که متولی آن بوده، روند قانونی را طی نکرده، ادامه پروژه به مشکل خورده، از این رو ساماندهی تعاونی های مسکن ضروری است.

حقیقی خاطرنشان کرد: اگر کسی تعاونی تشکیل داد و به واسطه آن به دیگران ظلم کرد، حتما باید تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های مسکن در زنجان نیازمند ساماندهی است/ تجلیل از 10 تعاونی برتر استان زنجان

تعاونی های مسکن در زنجان نیازمند ساماندهی است/ تجلیل از 10 تعاونی برتر استان زنجان