مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 14:552021-09-08حوادث

آغاز بکار آزمایشی ایستگاه اقلیم شناسی خودکار حیران آستارا


رییس اداره هواشناسی شهرستان مرزی بندر آستارا، از آغاز بکار آزمایشی ایستگاه اقلیم شناسی خودکار در دهکده توریستی و گردشگری حیران شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان و تحقق درخواست چندین ساله اهالی این منطقه خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره هواشناسی شهرستان مرزی بندر آستارا، از آغاز بکار آزمایشی ایستگاه اقلیم شناسی خودکار در دهکده توریستی و گردشگری حیران شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان و تحقق درخواست چندین ساله اهالی این منطقه خبر داد.

فردین فرتوت نیا، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شرایط منحصر بفرد دهکده توریستی و گردشگری حیران در غرب استان گیلان و حوزه استحفاظی شهرستان مرزی بندر آستارا، از جمله عبور جاده کوهستانی بین المللی آستارای گیلان به نمین در استان اردبیل و ویژگی های گردشگر پذیر بودن این منطقه، می طلبید تا زیرساخت های هواشناسی در این منطقه نصب و راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه پیگیری های مستمر در خصوص راه اندازی ایستگاه اقلیم شناسی خودکار در این روستا، به شکل رسمی از سال 1396 آغاز شده است، ادامه داد: با تلاش های صورت پذیرفته، یک قطعه زمین به وسعت تقریبی 400 مترمربع در درون بافت روستایی حیران برای این منظور اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار آزمایشی ایستگاه اقلیم شناسی خودکار حیران آستارا

آغاز بکار آزمایشی ایستگاه اقلیم شناسی خودکار حیران آستارا