مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 16:102021-09-08سياسي

واکسیناسیون دانش آموزان را زودتر شروع کنید، آموزش مجازی نمی خواهیم


نماینده مجلس دانش آموزی دوره نهم در یادداشتی ضمن نقد آموزش مجازی دانش آموزان خواستار بازگشایی مدارس و آموزش حضوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد پویا درودی نژاد، نماینده مجلس دانش آموزی دوره نهم در یادداشتی به نقد آموزش های مجازی دانش آموزان در دوره کرونا پرداخت و خواستار واکسیناسیون دانش آموزان و بازگشایی مدارس شد.

در این یادداشت آمده است: ازآنجاکه دومین سالی است بازگشایی مدارس تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرارگرفته، ضروری است در این خصوص صریح تر از همیشه با مسئولین خراسان رضوی سخن بگوییم و از تعارفات و مصلحت اندیشی های مرسوم فاصله بگیریم.

شیوع ویروس کرونا در یک سال و نیم گذشته علاوه بر تلفات انسانی و خسارات روانی بسیاری که بر جامعه تحمیل کرده، درزمینهٔ آموزش وپرورش نیز ما را با مشکلات عدیده ای در استان مواجه کرده است.

تأثیر مستقیم ویروس کرونا بر ترک تحصیل بیش از چهل هزار دانش آموز در سال تحصیلی گذشته در خراسان رضوی، خود گواهی بر این ماجرا است.

کیفیت پایین آموزش مجازی و عدم برقراری دیالوگ مشترک و مستمر میان معلم و دانش آموز، بی رغبتی ها را درزمینهٔ تحصیلی افزایش داده است.

فقدان یک برنامه ریزی منسجم و عمومی برای به حداقل رساندن نواقص موجود و همچنین نبود شیوه نامه های آموزشی در شرایط خاص، روز به روز سطح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دانش آموزان را زودتر شروع کنید، آموزش مجازی نمی خواهیم

واکسیناسیون دانش آموزان را زودتر شروع کنید، آموزش مجازی نمی خواهیم