مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 16:152021-09-08سياسي

نشست وزیر امور خارجه با مدیران مسئول رسانه های کشور


وزیر امور خارجه در نشستی با حضور مدیران مسئول رسانه های کشور گفت: دیپلماسی رسمی بدون توجه به دیپلماسی رسانه ای به میزان زیادی ناموفق خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) میزبان جمع قابل توجهی از مدیران مسئول رسانه های کشور در محل وزارت امور خارجه بود.

امیرعبداللهیان در این دیدار صمیمانه، تعامل با رسانه ها را یکی از بندهای میثاق نامه کابینه آیت الله رییسی، رییس جمهور عنوان و تصریح کرد: دیپلماسی رسمی بدون توجه به دیپلماسی رسانه ای به میزان زیادی ناموفق خواهد بود.

  وی با اشاره به تخصص برخی از اصحاب قلم و تحلیلگران رسانه ای، نقدها و راهکارهای آنان را چراغ راه و کمک کننده به دستگاه دیپلماسی کشور توصیف و بر لزوم ارتباط مداوم با رسانه ها تأکید کرد.

وزیر امور خارجه همچنین با تأکید بر استفاده همزمان از تجربه پیشکسوتان حوزه دیپلماسی و نیروهای جوان و استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور در دوره جدید، سیاست های دولت سیزدهم را در خصوص برخی از موضوعات سیاست خارجی، با محوریت تحولات افغانستان، روابط با برخی از کشورهای منطقه و مذاکرات وین تشریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست وزیر امور خارجه با مدیران مسئول رسانه های کشور

نشست وزیر امور خارجه با مدیران مسئول رسانه های کشور