مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 16:502021-09-08حوادث

کلاهبرداری از کاربران توسط برنامه جعلی پرداخت بانک ها


رییس پلیس فتا تهران از دستگیری متهمی که اقدام به کلاهبرداری از کاربرانی که قصد استفاده از اپلیکیشن های پرداخت بانکی می کردند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز 40 میلیون تومان از حسابش، پرونده ای در این زمینه تشکیل و موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهاراتش گفته است که برای نصب نرم افزار همراه بانک به روزرسانی شده یکی از بانک های رسمی کشور در موتور جستجوگر گوگل اقدام به جست وجو کرده و پس از مشاهده و دانلود اولین لینک نرم افزار که مشابه نرم افزار اصلی بانک بوده را که به صورت ناآگاه نرم افزار مخرب را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و در دام سارقان اینترنتی گرفتارشده است.

این مقام سایبری با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند، تصریح کرد: پس از به دست آمدن اطلاعات هویتی مجرم برای پلیس و پس از تشریفات قضایی متهم در محل اختفای خود در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیکی به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: این کلاهبردار پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجهه با ادله دیجیتال موجود در پرونده اعتراف کرد که یک نرم افزار جع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از کاربران توسط برنامه جعلی پرداخت بانک ها

کلاهبرداری از کاربران توسط برنامه جعلی پرداخت بانک ها