مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 02:052021-09-08سياسي

سایه کم توجهی استاندار مازندران روی پروژه میدان بار ساری


احمد حسین زادگان استاندار مازندران در حالی به مسؤولان استانی اعلام کرده که نسبت به پیگیری طرح های نیمه تمام جدیت داشته باشند که سایه کم توجهی اش روی پروژه میدان بار ساری بسیار سنگین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سفر احمد حسین زادگان به شهرستان آمل و بازدید از پروژه های این شهرستان و قول تامین اعتبار برای برخی از پروژه ها را به فال نیک گرفته و این را نشانه مسؤولیت پذیری تلقی کرده و از این بابت خرسندیم.

اما در مسیر عبور استاندار مازندران از خروجی شهر ساری پروژه ای تحت عنوان میدان بار ساری قرار دارد که از سال 1386 کلنگ زنی شده است.

این پروژه از این جهت حائز اهمیت است که به عنوان یکی از گلوگاه های ترافیکی مرکز استان مازندران محسوب شده و در زمان عرضه محصولات باغی یکی از چالش های تردد مسافران و مردم شهر ساری است.

از این جهت پای استاندار مازندران را در این گزارش به این پروژه باز کردیم چون حسین زادگان در مقطعی فرماندار شهر ساری بوده و در جریان کامل روند اجرای این پروژه قرار دارد.

 از طرفی دیگر هم زمانی که فرماندار ساری بنای توقف فعالیت میدان بار فعلی را داشته بنا به دلائل نامعلومی روند پیگیری های عباسعلی رضایی نیز متوقف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه کم توجهی استاندار مازندران روی پروژه میدان بار ساری

سایه کم توجهی استاندار مازندران روی پروژه میدان بار ساری