مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 03:052021-09-08سياسي

یادواره شهدای جاورده برگزار شد


یادواره شهدای جاورده با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، یادواره پایگاهی شهدای روستاهای جاورده و دشت آزادی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این مراسم اظهار داشت: حقیقتا شهدا زنده های جاودان هستند که لحظه به لحظه زندگی ما را مشاهده می کنند و انتظار آنها از ما این است که راهشان را با اخلاص ادامه دهیم و از آرمان های انقلاب اسلامی محافظت کنیم.

امام جمعه قلعه رییسی تصریح کرد: در طول تاریخ بشریت تمام تلاش کسانیکه در تحت ولایت شیطان بودند این بود که از ساحت مقدس ولایت معصومین و حجت های خدا قداست زدایی کنند در همه عصرها این هنر شیطانی وجود داشته است.

وی ادامه داد: یک روز در زمان پیامبر اکرم (ص) و اوج این هنر شیطانی را در زمان ولایت مولا علی علیه السلام در سقیفه بنی ساعده می بینیم و در زمان امام حسن مجتبی علیه السلام و نهایت تلاش این حزب شیطانی در زمان امام حسین(ع) بود که ابتدا از ساحت مقدس سید الشهدا قداست زدایی کردند.

  صلولتی گفت: جالب است بدانیم در روز عاشورا این دو ولایت خیلی روشن متجلی می شود ولایت الله در وجود مقدس امام حسین علیه السلام و ولایت شیطان در یزید و شمر و عبیدلله زیاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای جاورده برگزار شد

یادواره شهدای جاورده برگزار شد