مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-09سياسي

خوزستان نیاز به رسیدگی بیشتری دارد


نظام، خدمات شایسته ای در استان خوزستان ارائه کرده است اما استان به دلایلی از جمله هشت سال دفاع مقدس، پراکندگی زیاد، - ایسنا/خوزستان استاندار پیشین خوزستان گفت: نظام، خدمات شایسته ای در استان خوزستان ارائه کرده است اما استان به دلایلی از جمله هشت سال دفاع مقدس، پراکندگی زیاد، عدم بهره برداری درست از منابع و.

نیاز به رسیدگی بیشتری دارد.

قاسم سلیمانی دشتکی امروز، 18 شهریورماه در دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در خوزستان در اهواز اظهار کرد: خوزستان یک کشور است که اقوام مختلف و طیف های مختلف اجتماعی در آن حضور دارد و دارای مناطق حاصلخیز فراوان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوزستان درآمدهای ملی و استانی بی نظیری دارد و دارای مردمی ولایت مدار است که عاشق نظام جمهوری اسلامی هستند.

استاندار پیشین خوزستان گفت: نظام، خدمات شایسته ای در استان خوزستان ارائه کرده است اما استان به دلایلی از جمله هشت سال دفاع مقدس، پراکندگی زیاد استان، عدم بهره برداری درست از منابع و.

نیاز به رسیدگی بیشتری دارد.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: حریم های متعدد در نهادها و دستگاه های اقتصادی، اجتماعی و نیروهای مسلح در خوزستان وجود دارد که این حریم ها از جمله موانعی است که در خوزستان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان نیاز به رسیدگی بیشتری دارد

خوزستان نیاز به رسیدگی بیشتری دارد