مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-09سياسي

لزوم هوشیاری برای رزمایش بین المللی اربعین 1400


اقدام مسئولیندولت برای در میان گذاشتن و تشریح مسائل متنوع رزمایش بین المللی اربعین که نیازمند انسجام و هم افزایی دولتی و مردمی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید شهرابی فراهانی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی به موضوع پیاده روی اربعین حسینی پرداخت و نوشت: اشتیاق ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم اجمعین برای زیارت اربعین حضرت سیدالشهداءعلیه السّلام، این مراسم را تبدیل به یک رزمایش بین المللی کرده است.

تنها در بخشی از این رزمایش، راهپیمایی میلیونی عاشقان مکتب کربلا؛ نمونه ای کوچکی از جامعه آرمانی مهدوی را به نمایش می کشد.

حضور و تنفس در این فضا برای هر انسان آزاده ای، شورانگیز و شوق آور است.

حلاوت این سفر معنوی، چنان بر جان زائران و خادمان نهضت عاشورا می نشیند که آرزوی تکرار هر ساله آن از قلب و روح شان جدا نمی شود.

امسال و سال گذشته بیماری ناشی از ویروس کرونا، تمامی محافل و مراسم مذهبی و ملی (لیالی قدر، راهپیمایی روز قدس، نماز عید فطر، دهه های محرم و صفر، زیارت اربعین، راهپیمایی 22 بهمن و .

) را تحت تاثیر خود قرار داده است.

سفرهای زیارتی به مشاهد مشرّفه و عتبات عالیات؛ ملاحظات بهداشتی و نحوه همکاری میزبان در رفت و برگشت زائران ایرانی به کشور عراق نیز از جمله مواردی است که از این دایره بیرون نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هوشیاری برای رزمایش بین المللی اربعین 1400

لزوم هوشیاری برای رزمایش بین المللی اربعین 1400