مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-09سياسي

حصار دوست داشتنی خانواده را از امنیت روانی پر کنید


یک روانشناس و کارشناس خانواده گفت: امنیت روانی هنگامی به وجود می آید که فرد در محیط خانواده و در زمان کودکی میانه روی در احساساتش را بیاموزد و خانواده نیازهای اساسی کودک را به موقع برطرف کنند تا آن حس امنیت و اعتماد در کودک به وجود آید.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک روانشناس و کارشناس خانواده گفت: امنیت روانی هنگامی به وجود می آید که فرد در محیط خانواده و در زمان کودکی میانه روی در احساساتش را بیاموزد و خانواده نیازهای اساسی کودک را به موقع برطرف کنند تا آن حس امنیت و اعتماد در کودک به وجود آید.

دکتر عفت آی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: امنیت یعنی آزادی نسبی از خطر که بسته به دو نوع است؛ امنیت فیزیکی و امنیت روانی.

وی با بیان اینکه امنیت فیزیکی یعنی جان ما از هرگونه آسیب و خطری در امان باشد و امنیت روانی یعنی تعادل میان احساسات و عواطف، افزود: کسی از امنیت روانی برخوردار است که بتواند میان احساساتش تعادل برقرار کند، یعنی اگر اتفاق و فاجعه رخ داد بتواند با احساس خود و اتفاقی که رخداده است، اعتدال ایجاد کند.

این روانشناس بیان کرد: امنیت روانی هنگامی به وجود می آید که فرد در محیط خانواده و در زمان کودکی میانه روی در احساساتش را بیاموزد و خانواده نیازهای اساسی کودک را به موقع برطرف کنند تا آن حس امنیت و اعتماد در کودک به وجود آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حصار دوست داشتنی خانواده را از امنیت روانی پر کنید

حصار دوست داشتنی خانواده را از امنیت روانی پر کنید