مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-09سياسي

برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی همزمان با عید مبعث


رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مرحله مقدماتی مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی درآبان ماه، نیمه نهایی در آذرماه و مرحله اصلی در اسفندماه همزمان با مبعث پیامبر گرامی اسلامی(ص) برگزار می شود و نحوه برگزاری این مسابقه .

- مهدی قره شیخ لو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار کرد: استان مازندران چه به لحاظ اساتید قرآنی و چه به لحاظ جلسات قرآنی و  موسسات آن ظرفیت بسیار بالایی دارد و امیدواریم بتوانیم هر چه سریع تر زمینه رشد برای طرح های قرآنی در استان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: یکی از این ظرفیت های سازمان اوقاف کشور، ظرفیت های بقاع متبرکه است که می تواند در جهت گسترش هنر تلاوت در کشور کمک کننده باشد تا جوانان بیشتر به این سو جذب شوند.

 رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: هدف نهایی از برگزاری مسابقات قرآنی و نیز جلسات مشابه در این زمینه ها، انس گیری بیشتر مردم با قرآن و ارتقا این خلأ در کشور است.

قره شیخ لو با اشاره به اینکه در گذشته تمام تلاش بر روی برگزاری مسابقات مرحله ملی و بین المللی بود، افزود: در گذشته بیشتر سرمایه گذاری ها در مرحله ملی و بین المللی بود اما در طول دو سال گذشته تلاش کردیم که استانداردهای مسابقات شهرستانی و استانی را بالا ببریم؛ در مجموع ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی همزمان با عید مبعث

برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی همزمان با عید مبعث