مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-09پزشكي

روند نزلی کرونا در 21 استان/فعالیت 1008 پایگاه واکسیناسیون در کشور


در حال حاضر 1008 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون با 5180 تیم واکسیناتور در سراسر کشور فعال هستند که نیمی از آنها را بسیج راه اندازی کرده یا در آنها مشارکت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا رییسی،معاون بهداشت وزیر بهداشت  اظهار داشت: در استان تهران 127 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فعال است که در این پایگاه ها 822 ایستگاه تزریق واکسن وجود دارد که بخش عمده ای از این فعالیت ها با مشارکت به کار گیریم.

معاون بهداشت وزیر بهداشت افزود: پیش بینی می شود پیک بعدی کرونا در کشور در آبان ماه باشد که در صورت واکسیناسیون عمومی اگر حتی تعداد مبتلایان نیز افزایش داشته باشد اما دیگر  شاهد مرگ و میر بالای بیماران نخواهیم بود.

هدف اول ما از واکسیناسیون، کاهش مرگ و میر بیماران و هدف دوم ما، اجرای قرنطینه هوشمند است.

  وی یادآور شد: امروز تقاهم نامه ای با سپاه پاسداران امضا می کنیم که در محورهای افزایش پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون و نیروی انسانی، تقویت امنیت، خدمات و لجستیک واکسیناسیون، همکاریها تقویت خواهد شد.

     رییسی خاطرنشان کرد: تعداد مراکز واکسیناسیون در سراسر کشور باید دو برابر شود و سهم سازمان بسیج در این افزایش را 500 پایگاه جدید در نظر گرفته ایم تا ازدحام مراجعان به مراکز واکسیناسیون کاهش یابد و دیگر شاهد صف واکسن نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نزلی کرونا در 21 استان/فعالیت 1008 پایگاه واکسیناسیون در کشور

روند نزلی کرونا در 21 استان/فعالیت 1008 پایگاه واکسیناسیون در کشور