مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-09پزشكي

کرونا بار دیگر، 17 خانواده را در کرمانشاه داغدار کرد!


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی شبانه روز گذشته 17 نفر دیگر از هم استانی با ابتلا قطعی به کرونا جان خود را از دست دادند.

- مهدی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: هم اکنون یک هزار و 513 نفر در بیمارستان استان با علائم کرونا بستری هستند.

  وی بیماران بستری در بخش های ویژه را 220 مورد اعلام کرد و افزود: صبح امروز، پنجشنبه 57 بیمار با حال وخیم در بیمارستان های استان بستری هستند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به جانباختن 17 نفر از هم استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه روز گذشته، گفت: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به 2 هزار و 279 نفر رسید.

محمدی با بیان اینکه واکسیناسیون 30 سال به بالاها در استان شروع شده است، افزود: روز گذشته 23 هزار و 995 دُز واکسن  تزریق شده است.

وی اشاره ای به مراکز واکسیناسیون فعال سطح شهر کرمانشاه داشت و افزود: سایت خودرویی تاکسیرانی در انتهای ترمینال شهید کاویانی، سایت خودریی در پایگاه واکسیناسیون ارتش جنب بیمارستان 520 ، سایت خودرویی 15 خرداد در نزدیکی پارک شاهد، سالن ورزشی دانشگاه رازی، سالن بهار دانشگاه آزاد، سالن ورزشی شهید احمدی در دانشگاه آزاد انتهای شهرک ژاندارمری، سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا بار دیگر، 17 خانواده را در کرمانشاه داغدار کرد!

کرونا بار دیگر، 17 خانواده را در کرمانشاه داغدار کرد!